Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Általános Szerződési Feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket és várható végösszegüket. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
 
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a Pénztárba" gombra. 
Továbbiakban adja meg a vásárláshoz szükséges adatait.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot azaz „Tovább a szállítási módokhoz” gombra kattintva (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot azaz „Tovább a fizetési módokhoz” (utánvét, banki átutalás, készpénz,). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelem” gombra.
 
Regisztráció
A webáruházban történő vásárlás érvényes regisztrációhoz nem kötött, azonban a Vevőnek lehetősége van regisztrációra a vásárlási folyamat megkönnyítése, illetve a hírlevekre való feliratkozás érdekében. Regisztrálni az első megrendelést követően a „Regisztráció” pont alatt található adatlap pontos kitöltésével lehet. A Vevő által tévesen vagy pontatlanul megadott adatok elküldéséből eredő károkért az Eladó nem vállal felelősséget.A regisztrációs adatlap valamennyi mezőjének megfelelő kitöltése esetén az Eladó a Vevőnek egy általa választott jelszót biztosít a webáruházba történő belépéshez. Amennyiben a Vevő elfelejti jelszavát, kérésére az Eladó új jelszót bocsát a rendelkezésére. A jelszó átadásából, jogtalan felhasználásából eredő károkért az Eladó felelősséget nem vállal.
 
Árak
A webáruházban a termékek mellett az általános forgalmi adóval (ÁFA) növelt bruttó árak kerülnek feltüntetésre. A feltüntetett árak minden esetben magyar forintban értendők. A termékek esetleges akciós árai mindig külön is feltüntetésre kerülnek. Az akciós árak mindig a készlet erejéig, illetve az akció időtartamáig érvényesek. Az árak nem tartalmazzák a kiszállítás költségeit.
 
A szállítási költség a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a jelen ÁSZF 2. számú melléklet (Szállítási lehetőségek és annak költségei) alapján kerül kiszámításra. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél szabadon és egyoldalúan elálljon a szerződéstől.
 
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik. Ez alól kivételek lehetnek a hétvégi, szabad és munkaszüneti napok, nemzeti ünnepek napjai.
 
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelem” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
 
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés céljából hívja az e-mailben található telefonszámot.
 
Fizetési feltételek
Webáruházunkban lehetőség van személyes, banki átutalásra és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben, függően a választott szállítási módtól a küldemény kézbesítőjének (futár), vagy a küldemény átadójának. (lásd. 1. számú melléklet)
 
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termékek várható szállítási idejét a webáruház ismerteti, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: személyes átvétel vagy futárszolgálattal házhoz szállítás történő átvétel.
Kiszállítási idő: a rendelés visszaigazolásától számított 2-5munkanap.
Szállítási díjak: a 2. számú melléklet tartalmazza.
 
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. 
 
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában (sérülésmentesen) és eredeti csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában, illetve számla ellenében vesszük vissza.
 
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A webáruházban történő vásárlásra jogosult bármely cselekvőképes nagykorú természetes személy, jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy egyéb szervezet (továbbiakban: „Vevő”).
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés, írásban megkötöttnek minősül. 
 
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
 
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
 
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben, és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
 
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
E-mail cím: webshop@andrassy7.hu
Telefonos elérhetőségünk egyeztetés céljából: 06-30 776-1080
 
 
 
1.számú melléklet
 
 
Fizetési lehetőségek
 
 
Előreutalásos vásárlás:
Ez esetben a megrendelt árú és a csomagszállítás összértékét a K&H Bank Zrt. -nél vezetett bankszámlaszámra kell utalni az alábbiak szerint:
Bank: K&H Bank Zrt.
Bankszámlaszám: 10401213-50526748-53841002
Megjegyzés rovatba a rendelés számát és a Megrendelő nevét kell beleírni. (a rendelés számát a visszaigazoló e-mailünkben is megtalálja)
 
Utánvételes vásárlás:
Az utánvételes teljesítést abban az esetben ajánljuk, ha csomagot az átvételkor készpénzben szeretné kifizetni, melyet Csomagküldő Szolgálat munkatársánál lehet megtenni. 
 
Készpénz vásárlás:
A megrendelt termékeket lehetősége van készpénzzel is kifizetni. Ez a fizetési lehetőség csak személyes átvétel esetén lehetséges, melyet 1061 Budapest, Andrássy út 7. szám alatt található Rinascimento üzletben tudja megtenni.
 
2. számú melléklet
 
 
 
 
Szállítási lehetőségek és annak költségei
 
Kiszállítás módja Kiszállításra
vállalt határidő (munkanap)
Kiszállítás
díja (bruttó)
Utánvételes fizetés esetén Átvételre rendelkezésre álló idő Díjmentes
szállítás
Futárszolgálat
(MPL)
2-5 1.550,- Ft 630,- Ft Kétszeri próbálkozás az átadásra 50.000,- Ft érték feletti vásárlás esetén
 
Utánvétel esetén a kiszállítást végző futárnál, a csomagátvételkor lehet készpénzzel fizetni, viszont ez az áruátvétel miatt utánvételes fizetésként került megnevezésre.

Keresés